Veľa ludi sa nás pýta kolko stojí vybudovanie Inteligentného bytu domu. Preto sme sa rozhodli spraviť vzorovú ponuku na 1 izbový štandardný byt. Potrebná elektroinštalácia v pri prerábaní bytu je potrebný aby...
viacDoprava a poštovné
Dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky
Cena dopravy doručenie Slovenská pošta do 5kg BALIK na poštu je od 4,17 € bez DPH. / 5 € s DPH.
Cena dopravy doručenie KURIEROM Bratislava do 10kg. je od 5,83 € bez DPH / 7 € s DPH.
Cena dopravy doručenie KURIEROM Slovensko do 20kg je od 6,66 € bez DPH / 8 € s DPH.
Zásielkovna.sk
Doručenie
Pri dodržani podmienok pre štandardné zásielky
- Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
- Minimálne parametre zásielky: 10 × 7 × 1 cm
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
- Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky:120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
- Maximálna výška dobierky: 700 EUR
- Zo štandardných zásielok sú automaticky vyradené z prepravy všetky zásielky odporujúce obchodným podmienkam.
Dobierka 1 € bez DPH / 1,2 € s DPH.
Sledovanie zásielok
Slovenska pošta : https://tandt.posta.sk/zasielky/DA1234567890SK + čislo vašej zásielky.
Kuriér Slovensko: https://tracking.dpd.de/status/sk_SK/parcel/1234567890 + čislo vašej zásielky.
Zasielkovňa SK: http://tracking.packeta.com/sk/?id=1234567890 + čislo vašej zásielky.
Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci.
Upozornenie na neprevzatie zasielky
Nechceme od vás žiadne úroky, pokuty. Chceme len nahradenie reálne vynaložených nákladov. Náhradu škody si uplatňujeme na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka
Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi:
Že ste to nevedeli? Väčšina ľudí to nevie. Pre budúcnosť vás prosíme premýšľajte nad tým, aké dopady neprevzatie tovaru môže mať. Predstavte si, že to urobí 70-100 zákazníkov mesačne. Iste si viete zrátať, akú finančnú stratu by nám to za rok prinieslo.
Pozor - dôležité informácie!
Pri preberaní balíka od dopravcu skontrolujte prosím starostlivo obal zásielky. Akékoľvek prípadné poškodenie obalu (diery, šrámy, pokrčené rohy atď.), Hláste prosím vodičovy a nechajte si zapísať stav balíka do odovzdávacieho protokolu.
Bez zápisu o poškodení bohužiaľ nemožno dopravné škody reklamovať.
Stáva sa, že špedícia v rýchlosti odovzdajú zásielku, nechajú si potvrdiť odovzdanie a ak potom zákazník dodatočne reklamuje, vždy je reklamácia prepravcom zamietnutá.
Po prevzatí skontrolujte zásielku. Kým sa nepresvedčíte, že nedošlo k poškodeniu tovaru, nezbavujte sa obalu, v ktorom tovar dorazil. Pri nezachovaní pôvodného obalu nie je možné prípadnú škodu posúdiť a reklamovať u dopravcu. Ak zistíte poškodenie, máte 3 dni na nahlásenie reklamácie u dopravcu, ktorý zásielku doručil.
Dodanie tovaru do iných štátov
Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné. Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. Tovar je odosielaný prostredníctvom Slovenskej pošty.