Veľa ludi sa nás pýta kolko stojí vybudovanie Inteligentného bytu domu. Preto sme sa rozhodli spraviť vzorovú ponuku na 1 izbový štandardný byt. Potrebná elektroinštalácia v pri prerábaní bytu je potrebný aby...
viacDodanie dostupnosť tovaru
Všetko o možnostiach doručenia a dobe dodania
OTÁZKA: Aký je čas dodania objednávky?
Pri každom produkte máme uvedenú dostupnosť tovaru.
Ak je v čase objednávky objednávaný tovar skladom, zásielka bude odoslaná do 3 pracovných dní od prijatia objednávky.
V prípade že daný tovar nie je na sklade bude objednávateľ bližšie informovaný v ďalší pracovný deň od prijatia objednávky o dobe dodania tovaru.
Tá sa pohybuje v určitom rozmedzí a to najmä pri objednávaní rôznych druhov produtkoch.
Skladom - tovar máme na sklade odosielame ihneď najneskôr však do 3 pracovných dní od prijatia objednávky.
Na externom sklade - znamená že tovar musíme stiahnuť od nášho dodávateľa. Doručenie záleží od dostupnosti vo väčšine prípadov tovar doručíme do 7-10 pracovných dní. V ojedinelých prípadoch sa stane že sa táto doba predĺži.
Len na objednávku - tovar je možné objednať len na objednávku doručenie záleží od dostupnosti nášho dodávateľa a jeho dodania tovaru pre náš sklad je cca 7-14 pracovných dní. V ojedinelých prípadoch sa stane že sa táto doba predĺži.
Len na záväznú objednávku - tovar je možné objednať len na záväznú objednávku a nie je možné stornovať doručenie záleží od dostupnosti nášho dodávateľa a jeho dodania tovaru pre náš sklad. 10-20 pracovných dní. V ojedinelých prípadoch sa stane že sa táto doba predĺži.
Oneskorenie môže nastať v období zvýšeného počtu objednávok, napríklad pred Vianocami. Doba dodania sa však môže líšiť aj v závislosti na objeme objednávky. Hromadné objednávky (napr. viac ako 20 produktov), majú vo väčšine prípadov dlhší čas dodania než 4-5 pracovných dní. Preto, prosíme o porozumenie.
Aby sme zásielku mohli doručiť bez zbytočného meškania, je dôležité aby:
- sme prijali platbu v správnej výške na náš účet a správnym variabilným symbolom
- bola zadaná kompletná a správna adresa pre doručenie s telefónnym číslom a emailom
Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
OTÁZKA: Je možný osobný odber?
Bohužiaľ nemáme kamennú predajňu, kde by si zákazník mohol vyzdvihnúť svoju objednávku. Po telefonickej dohode je možné prevziať zasielku aj osobne.
Preto sme zaviedli alternatívny spôsob osobného odberu prostredníctvom odberných miest:
Dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky
Cena dopravy doručenie Slovenská pošta do 5kg BALIK na poštu je od 4,17 € bez DPH. / 5 € s DPH.
Cena dopravy doručenie KURIEROM Bratislava do 10kg. je od 5,83 € bez DPH / 7 € s DPH.
Cena dopravy doručenie KURIEROM Slovensko do 20kg je od 6,66 € bez DPH / 8 € s DPH.
Od 1.1.2019 Zásielkovna.sk
Doručenie
Pri dodržani podmienok pre štandardné zásielky
- Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
- Minimálne parametre zásielky: 10 × 7 × 1 cm
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
- Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky:120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
- Maximálna výška dobierky: 700 EUR
- Zo štandardných zásielok sú automaticky vyradené z prepravy všetky zásielky odporujúce obchodným podmienkam.
Sledovanie zasielok
Slovenska pošta : https://tandt.posta.sk/zasielky/DA1234567890SK + čislo vašej zásielky.
Kuriér Slovensko: https://tracking.dpd.de/status/sk_SK/parcel/1234567890 + čislo vašej zásielky.
Zasielkovňa SK: http://tracking.packeta.com/sk/?id=1234567890 + čislo vašej zásielky.
Dobierka 1,00 € bez DPH / 1,2 € s DPH.
Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci.
Upozornenie na neprevzatie zásielky !!!
Každá objednávka, alebo expedovaná zásielka je kupujúcemu oznámená viackrát - objednávka pri prijatí a potvrdení, zásielky emailom pri expedícii, kuriérom pred doručením, pred koncom poštovej úložnej doby opäť emailovou správou. Predávajúci preto neakceptuje storno objednávky zo strany kupujúceho až po jej expedovaní. Expedovanú zásielku je kupujúci povinný prevziať, aby predávajúcemu nevznikla škoda alebo dodatočné náklady. Neprevzatím zásielky vzniká predajcovi priama škoda na poštovnom, balnom a poplatkoch za spätné doručenie a ďalších súvisiacich službách. Preto, ak kupujúci preukázateľne nestornoval (písomne alebo správou cez mail info(@)smartonoff.sk ) objednávku pred jej expedíciou, za neprevzatú zásielku mu bude evidovaná pohľadávka v hodnote minimálne 9,00 € , alebo v skutočnej výške škody.
Dodanie tovaru do iných štátov
Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné. Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. Tovar je odosielaný prostredníctvom Slovenskej pošty poprípade Zasielkovňa.